×

Uwaga

Lack of access rights - File 'http:/umopatow.pl/images/stopka_ikony/fpds.jpg'
Lack of access rights - File 'http:/umopatow.pl/images/stopka_ikony/zb.jpg'
Lack of access rights - File '/images/miasto/turystyka/atrakcje_turystyczne/logopttk.jpg'

Urząd Miasta i Gminy

27 - 500 Opatów
ul. Plac Obrońców Pokoju 34
tel. 15 8681300
fax. 15 8684647

Napisz do nas

email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

Rachunek bankowy

Nr 27 1240 1372 1111 0010 7254 7033

NIP Gminy: 863-15-38-233

REGON Gminy: 830409844

Nr pokoju

Nr telefonu

Nazwa komórki organizacyjnej

1.

15 868 13 01

Punkt obsługi klienta i informacja turystyczna

2.

15 868 13 29

Ośrodek Pomocy Społecznej – Pracownicy Socjalni

3.

15 868 13 03

Ośrodek Pomocy Społecznej – Dodatki mieszkaniowe, energetyczne, Usługi Opiekuńcze, Administracja

3a.

15 868 13 04

Ośrodek Pomocy Społecznej – Główna Księgowa, Informatyk

4.

15 868 13 05

Ośrodek Pomocy Społecznej – Kierownik

7.

15 868 13 02

Ośrodek Pomocy Społecznej – Świadczenia Rodzinne

7.

15 868 13 33

Ośrodek Pomocy Społecznej – Fundusz alimentacyjny

7a.

15 868 13 30

Ośrodek Pomocy Społecznej – Świadczenie Wychowawcze(500+)

7a.

15 868 13 39

Ośrodek Pomocy Społecznej – Świadczenia Rodzinne – FAX

8.

15 868 13 09

Urząd Stanu Cywilnego, Sprawy Społeczne i Obywatelskie

– Dowody osobiste

8.

15 868 13 10

Urząd Stanu Cywilnego, Sprawy Społeczne i Obywatelskie

– Ewidencja ludności

9.

15 868 13 11

Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Promocji

– Ochrona Środowiska,

9.

15 868 13 06

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy

– Gospodarka lokalowa

10.

15 868 13 12

Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Promocji – Ochrona zwierząt, zezwolenia na usunięcie drzew.

11.

15 868 13 27

Sekretarz Gminy

12.

15 868 13 14

Referat Finansowy – Księgowość

13.

15 868 13 15

Skarbnik Gminy

14.

15 868 13 16

Referat Finansowy – Podatki

14.

15 868 13 28

Referat Finansowy – Podatki

14a.

15 868 13 17

Referat Finansowy – Kasa

15.

15 868 13 18

Referat Organizacyjny - Obsługa Rady Miejskiej

16.

15 868 13 13

Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Promocji – Kierownik

16.

15 868 13 19

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy – Kierownik

– Inwestycje, Zamówienia Publiczne, Środki unijne

17.

15 868 13 00

Burmistrz

18.

15 868 13 00

Sekretariat

19.

15 868 13 00

Zastępca Burmistrza

20.

15 868 13 22

Urząd Stanu Cywilnego, Sprawy Społeczne i Obywatelskie

– Kierownik USC, Działalność Gospodarcza

20a.

15 868 13 31

Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych

21.

15 868 13 32

Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego

22.

15 868 13 23

Referat Organizacyjny – Oświata

22.

15 868 13 24

Referat Organizacyjny – Kadry, Archiwum

23.

15 868 13 25

Radca Prawny

24.

15 868 13 26

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy

– Drogownictwo, Zagospodarowanie Przestrzenne

24.

15 868 13 08

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy

– Gospodarka Nieruchomościami

Wejście od

podwórka

15 868 13 07

Straż Miejska

 

Nr pokoju Nr telefonu e-mail Nazwa komórki organizacyjnej
1. 15 868 13 01 Punkt obsługi klienta i informacja turystyczna
2. 15 868 13 29 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Pracownicy Socjalni
3. 15 868 13 03 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Dodatki mieszkaniowe, energetyczne, Usługi Opiekuńcze, Administracja
3a. 15 868 13 04 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Główna Księgowa, Informatyk
4. 15 868 13 05 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Kierownik
7. 15 868 13 02 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Świadczenia Rodzinne
7. 15 868 13 33 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Fundusz alimentacyjny
7a. 15 868 13 30 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Świadczenie Wychowawcze(500+)
7a. 15 868 13 39 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Ośrodek Pomocy Społecznej – Świadczenia Rodzinne – FAX
8. 15 868 13 09 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urząd Stanu Cywilnego, Sprawy Społeczne i Obywatelskie

– Dowody osobiste

8. 15 868 13 10 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urząd Stanu Cywilnego, Sprawy Społeczne i Obywatelskie

– Ewidencja ludności

9. 15 868 13 11 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Promocji

– Ochrona Środowiska,

9. 15 868 13 06 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy

– Gospodarka lokalowa

10. 15 868 13 12 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Promocji – Ochrona zwierząt, zezwolenia na usunięcie drzew.
11. 15 868 13 27 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Sekretarz Gminy
12. 15 868 13 14 księgowość@umopatow.pl Referat Finansowy – Księgowość
13. 15 868 13 15 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Skarbnik Gminy
14. 15 868 13 16 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Finansowy – Podatki
14. 15 868 13 28 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Finansowy – Podatki
14a. 15 868 13 17 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Finansowy – Kasa
15. 15 868 13 18 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Organizacyjny - Obsługa Rady Miejskiej
12. 15 868 13 13 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Rolnictwa Ochrony Środowiska i Promocji – Kierownik
16. 15 868 13 19 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy – Kierownik
16. 15 868 13 19 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy Inwestycje, Zamówienia Publiczne, Środki unijne
17. 15 868 13 00 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Burmistrz
18. 15 868 13 00 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Sekretariat
19. 15 868 13 00 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Zastępca Burmistrza
20. 15 868 13 22 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Urząd Stanu Cywilnego, Sprawy Społeczne i Obywatelskie

– Kierownik USC, Działalność Gospodarcza

20a. 15 868 13 31 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Pełnomocnik ds. Ochrony Informacji Niejawnych
21. 15 868 13 32 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Samodzielne Stanowisko ds. Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
22. 15 868 13 23 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Organizacyjny – Oświata
22. 15 868 13 24 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Referat Organizacyjny – Kadry, Archiwum
23. 15 868 13 25 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Radca Prawny
24. 15 868 13 26

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy

– Drogownictwo, Zagospodarowanie Przestrzenne

24. 15 868 13 08 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Referat Inwestycji i Mienia Komunalnego Gminy

– Gospodarka Nieruchomościami

Wejście od podwórka 15 868 13 07 Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Straż Miejska
Zielone biuro
Urząd Miasta i Gminy  w Opatowie  rozpoczął procedurę ubiegania się o Certyfikat „Zielone Biuro”. Instytucją przyznającą  certyfikat jest Fundacja Partnerstwo dla Środowiska z Krakowa.
Certyfikat "Zielone Biuro" wyróżnia instytucje, firmy, organizacje pozarządowe i samorządy, które chcą się stale doskonalić, podejmować nowe inicjatywy na rzecz ochrony środowiska i wzmacniać swój ekologiczny wizerunek.
Posiadanie certyfikatu "Zielone Biuro" nie tylko wiąże się z prestiżem ale pozwala również na wyróżnienie na tle konkurencji oraz zmniejszyć negatywne oddziaływanie organizacji na środowisko. Niesie za sobą także wymierne korzyści finansowe w postaci obniżenia kosztów działania firmy poprzez wprowadzenie ekologicznych rozwiązań.
fpds zb
 
Zarządzenie nr 23/2011 r.
Burmistrza Miasta i Gminy Opatów
z dnia 24 stycznia 2011 r.
w sprawie: przyjęcia polityki środowiskowej.

Urząd Miasta i Gminy otrzymał certyfikat "PRZYJAZNY ROWEROM"

PRZYJAZNY ROWEROM to standard i system certyfikacji obiektów turystycznych i innych obiektów promujących zrównoważony transport uwzględniający specyficzne potrzeby rowerzystów i turystów rowerowych.


Polska edycja certyfikatu została wypracowana w oparciu o doświadczenia czeskiej Fundacji Partnerstwo dla Środowiska - Nadace Partnerstvi, gdzie do 2006 roku certyfikat pod nazwą Cyklisté vítáni (zob. www.cyklistevitani.cz) otrzymało ponad 700 obiektów. Podobne certyfikaty są wdrażane w innych krajach europejskich, m.in. w Niemczech, Austrii, Szwajcarii, Danii, Chorwacji, na Węgrzech i na Słowacji. W 2008 roku Fundacja Partnerstwo

CELE CERTYFIKATU
• długoterminowe polepszenie usług i infrastruktury dla rowerzystów oraz turystów poruszających się na rowerze,
• wspieranie i rozwój zrównoważonych form turystyki,
• poprawa warunków do rozwoju nowych, innowacyjnych produktów turystycznych,
• kreowanie partnerstwa sektora publicznego i prywatnego,

KORZYŚCI DLA CERTYFIKOWANYCH OBIEKTÓW
• Otrzymanie eko-etykiety jakościowej,
• Wyróżnienie spośród konkurencji,
• Prezentacja obiektów na mapach i przewodnikach turystycznych dla turystów rowerowych,
• Promocja usług dla turystów krajowych i zagranicznych,
• Ujednolicona promocja na stronie internetowej.

KATEGORIE CERTYFIKATU

Certyfikat PRZYJAZNY ROWEROM może uzyskać każdy obiekt turystyczny (hotel, pensjonat, restauracja, kwatera prywatna, gospodarstwo agroturystyczne, zamek, restauracja, skansen, muzeum itp.) i nieturystyczny, który promuje zrównoważony transport i który spełni określone kryteria. Kryteria certyfikatu dzielą się na cztery kategorie:
1. obiekty noclegowe,
2. punkty gastronomiczne,
3. kempingi i pola namiotowe,
4. atrakcje turystyczne
5. inne obiekty promujące zrównoważony transport (instytucje oraz obiekty handlowe i usługowe promujące transport zrównoważony i rowerowy).
dla Środowiska wprowadza pilotażowo krajową edycję certyfikatu na polski rynek.

Urząd Miasta i Gminy otrzymał certyfikat Zielone Biuro

Program Zielone Biuro to oferta zarówno dla przedsiębiorstw i urzędów jak też szkół i organizacji pozarządowych - wszystkich, którzy w codziennej działalności biurowej zużywają dużo energii, materiałów oraz produkują odpady. Program ma na celu pomóc organizacjom obniżyć koszty funkcjonowania swojego biura poprzez wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań, które przyczyniają się do zmniejszenia oddziaływania biura na środowisko. Dowodem osiągnięcia dobrego poziomu zarządzania jest certyfikat Zielonego Biura oraz sprawnie i oszczędnie funkcjonujące biuro.

Inicjatorem "Zielonego Biura" jest Fundacja Partnerstwo dla Środowiska, która od 1997 r. współpracuje z organizacjami pozarządowymi, agendami rządowymi i samorządowymi oraz z biznesem w zakresie wdrażania praktycznych działań służących poprawie stanu środowiska naturalnego.

Zielone Biuro jest częścią Programu Czysty Biznes , który od 1998 r. wspomaga małe i średnie firmy w podejmowaniu praktycznych działań proekologicznych, przyczyniających się do wzrostu ich konkurencyjności na rynku.

Co daje członkostwo w Programie Zielone Biuro:

  • obniżenie kosztów funkcjonowania dzięki bardziej racjonalnej gospodarce materiałami, energią, wodą i odpadami,
  • ograniczenie zanieczyszczenia środowiska,
  • bardziej świadome i praktyczne przestrzeganie obowiązujących przepisów ochrony środowiska, bezpieczeństwa i higieny pracy, wprowadzanie nowych rozwiązań technicznych i technologicznych,
  • wykorzystywanie ochrony środowiska do usprawnienia zarządzania biurem,
  • wizerunek biura przyjaznego dla środowiska - pomocny w zdobyciu nowych, wrażliwych ekologicznie klientów,
  • udział w ogólnopolskiej inicjatywie - platforma wymiany doświadczeń, reprezentacja na różnych szczeblach, możliwości współpracy, wspólna promocja.

baner sipws1

75 ROCZNICA POWSTANIA PAŃSTWA POLSKIEGO